Your voice has a chance to be heard now! scamion.com - we bring changes together.

report scam

AMERICAN SPORTS INSIDERS CLUB


Country United States
State Florida
City Miami
Website https://americansportsinsidersclub.com

AMERICAN SPORTS INSIDERS CLUB Reviews

Most Useful Comment
  • Dec 3, 2018

This place is a complete scam! At the beginning of November, I placed an order for a Cowboys Varsity Style jacket with name engraving. I emailed the company, which I felt uneasy about once I realized the email address was an @gmail.com address, asking how long it would take for the item to ship. I received an email stating that an email would be generated with the tracking number once the item shipped. As of this week, I have sent 3 emails and received no response. There is no phone number to call and no address. The transaction on my debit card history shows an entirely different name from the company itself. I have also filed a complaint with the Federal Trade Commission. Do not order anything from these folks!

Mark as Useful [20 votes]
  • Jan 10, 2019

Same

Same thing getting a getting an attorney cuz they're ripping too many people.

  • Jan 20, 2019

Eagles jacket

Why do they still have a website when there ripping people off

  • Jan 22, 2019

Jacket

I finally got mines today

  • Jan 24, 2019

SCAM!!!! DO NOT ORDER FROM THEM

This company has no phone numbers for you to contact them regarding your order! They will send generic emails claiming they have so many orders and their demand is high and they can't get to you but they will get to you eventually!! I ordered two Dallas Cowboy jackets and neither of them have ever come to my house!! I am so pissed because I paid 111.80!!

They are a complete rip off!! I ordered my jackets on Dec. 10th and have yet to see them!!!!!!!!!!!!!! I hope they get reported to the Better Business Bureau and arrested for scamming people!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Feb 6, 2019

Wrong size

Ordered a 2x and received a small. This company does not give u a way to return your merchandise. DO NOT ORDER FROM THIS PLACE!!!!!

  • Dec 13, 2018

Was it this

Was it charged to your account as hooded warrior? That is what I had gotten posted and I swear I only had one sweater and somehow it charged me for 2! I emailed twice and still have not received anything!!! So annoying especially when Xmas is around the corner and it was the perfect gift!

Mark as Useful [1 vote]
  • Dec 14, 2018

True scam

They are scammers

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 2, 2019

Agree

Yes I got scammed too this Christmas

Ordered a xl for my husband received a child’s jacket

Decals are backwards

Can’t get any communication from them

Phone numver is no good

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 4, 2019

Complete scam

I recently ordered and I still have not even received a tracking number for the order I purchased.

Mark as Useful [1 vote]
  • Dec 18, 2018

Did you ever receive

Did you ever receive your order?

Mark as Useful [2 votes]
  • Dec 16, 2018

Never received my order

I ordered a Chicago bears jacket with the name engraved on back for 86$ on Dec 1st 2018. I was emailed I would receive my tracking number within 7-15business days. When I email them an automatic email response with the same message, please give us 72hours to contact you. I feel like I've been scammed and now have to talk to my bank to get money back. I also ordered through Amazon pay. I'm new to all this so I don't know if this is normal or not

Mark as Useful [6 votes]
  • Jan 5, 2019

I placed an order for a chicago jacket 12/7/2018. I emailed the company, only to be advised they were backed up on orders

As if today january 5, 2019, i haven't received a tracking number nor my product. I will ve cancelling my order and contacting the federal trade commission and bbb.

Mark as Useful [3 votes]
  • Jan 20, 2019

Same

I ordered on the exact same date and then received an email saying that my order is delayed because of a production issue. I've emailed them 5 times and they replay with the same generated email about production delay.

  • Jan 4, 2019

never received order

Please do not order from this company. I ordered a jacket on December 6th. They emailed and said that they would send it out in 7-10 days. Its been 30 days. Can't get in touch with them. No contact info but an email. They have an automatic response email sent. I reported it to PayPal and am disputing this. I'm hoping PayPal can refund me my money. Facebook should not allow scams on their page. Guess I am the stupid one for ordering something from them with no contact information available. Lesson learned. Beware!!!!!!!

Mark as Useful [3 votes]
  • Jan 4, 2019

kept my money and didnt receive order

I ordered a jacket on December 6th. I received a confirmation and it said 7-10 business days. Its been 30 and no jacket. There is not a number or address to contact these people. I emailed them and received an email that is automatic. Im working with PayPal to see about getting my money back. Hope this works. Its $85 but still its my money. Please beware of this company. I never checked out the company but should have. I am not the only one this happened to. Beware!!!!!!

Mark as Useful [2 votes]
  • Jan 4, 2019

Kept my money didn't sent order

Mark as Useful [2 votes]
  • Jan 4, 2019

I plac d an order with this company on dec. 15th, 2017 in the amount of $45.70. It is now january 4th and is have not received my merchandise. I have also requested a refund as i am well within my 30 days of my purchase as their website states. I have sent several e-mails and have yet to get any responses as to an update on my order. The phone number is a verizion number that goes straight to voicemail. I have consulted with our fraud department and will begin legal action against this individual.

Mark as Useful [2 votes]
  • Dec 15, 2018

No contact details

It's not reliable

Mark as Useful [2 votes]
  • Jan 10, 2019

So sad

It's so sad to see that people will take your money and then use that they are christian-based company and don't use any slander against them on their name I'm going to do everything I can to bring them down no matter the cost they can have that 60 dollars.

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 10, 2019

SCAM

They will not even get a star. SCAM SCAM SCAM. THIS IS A BS COMPANY. IT IS A TOTAL SCAM SCAM SCAM

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 8, 2019

Scammers

I ordered a Alabama hoodie for my husband on November 28 finally received January 5th wrong jacket had the name Jimbo on it not my husbands name. Have sent numerous emails and get auto response. I will be contacting my credit card company and trying to get a refund this is absolute BS I spent over 60.00

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 8, 2019

No product ... no communication

I have been waiting over a month for a sweatshirt I ordered. Got an email about two weeks in that said they were running behind on holiday orders. I was fine with that. Still no sweatshirt. I got an email a week ago saying my package has shipped, yet the shipping label still isn't active on the USPS website. Tried reaching out to ASIC but no response.

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 8, 2019

SCAM SCAM SCAM

I ordered a Dallas Cowboys jacket in November An still haven’t received anything but a BOGUS TRACKING NUMBER I’m Pissed.

  • Jan 5, 2019

Bu$h!+

Scam...ordered a jacket over 30 days..never received it

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 4, 2019

I give this company 0 stars..They are a scam and a rip off..I placed an order Dec.2, 2018 haven't received an order from them yet..Though they claimed UPS has my order spoke with UPS they have no info about my order @ all..I have open a case with UPS about my order..Do Not Order from this companyany

This company is a rip off and scam..I placed an order Dec 2, 2018 and yet no received my order..I repeat Do Not order from them..I opened up a case with UPS about my order and will be contacting Federal Trade Commission also..UPS has no information on my order though they claimed my order is with UPS in Atlanta..

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 4, 2019

Never Received Order And Get No Response When I Emailed MANY TIMES...

They claim in their automatic electronic email that they are a private company and do everything manually and apologize for the delay so I am hoping they are a ligit company... We will see I guess....

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 4, 2019

Scam

I believe this company is scam. I ordered a jacket back at the beginning of Dec and I still haven’t received it yet. I’m going to cancel my cc today. I ordered a CHIEFS jacket for my hubby for Christmas.

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 4, 2019

Scam

Never received my order

I ordered 2 Alabama’s Crimson Tide jackets with the name engraved on back for $111.00 on Dec 3, 2018. I was emailed I would receive my tracking number within 7-15business days. When I email them an automatic email response with the same message, please give us 72hours to contact you was sent back to me. I have sent several email to them and keep getting the same automated response. I have not received my order yet and the website keeps say order unfulfilled. I Know that this is a scam I am calling my bank to try to get my money back.

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY ITS A SCAM

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 3, 2019

I ordered a jacket that I never received well before Christmas. When I search the tracking number given, the web page is unavailable. I am unable to pull up the website and when I send an email complaint, I get a bogus email reply back instantly.

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 3, 2019

Never received an order

Contacting an attorney!!

Mark as Useful [1 vote]
  • Jan 10, 2019

Yes I'm in

Email me let's all get together and bring them down.

[email protected]

  • Jan 2, 2019

Fraudulent

I ordered 2 sports jackets on December 11, 2018 and as of today January 2,2019 I've only received e-mails with excuses and request for me to be patient. Can't and will be contacting my bank in the morning. Please don't buy anything from this place. I have printed all 7 e-mails from them and will be sending to Federal trade commission as well and filing a complaint will the Better Business bureau and reporting to Facebook as that's where I saw the ad.

Mark as Useful [1 vote]
  • Dec 31, 2018

Saints jacket with name on the back

I ordered the jacket because it looked really nice on the internet... I waited over a month to get this jacket.... which was very cheaply made.... looked nothing like what was advertised online... I have contacted this company via email three times for a refund.... I only got a response about shipping delays... which is not why I contacted them... bottom line... this is a company that is located in the Middle East... no contact information.... rip off!!!.. do not order this merchandise as you will be very disappointed with it...

Mark as Useful [1 vote]
  • Feb 19, 2019

They took my money really fast from my credit card and its been 2 months and i haven't received my personalized saints jacket this must have been i of those fly by night companies please report that this company is a big scam and fb should not allow them to advertised on its site please contact me by my email address/ mailing addresss i have provided for you thanks ms.Shannon jordan

  • Jan 30, 2019

Definitely scammers!! i ordered a cowboys varsity jacket december 15th and just received it yesterday january 29th. To top it off it looks nothing like the picture that was on facebook. I ordered it because my dad really wanted it for xmas and it took forever to come. It looks like a very cheap varsity jacket with iron on letters and stars. It is horrible!!!!! i do not recommend noone to buy anything from these scammers ever!!

  • Jan 29, 2019

I ordered a leather eagles jacket. After almost 2 months i received a cheap looking fleece material jacket. There is no contact info inside

  • Jan 28, 2019

Finally!

Finally received my order! It took 8 weeks. Love the hoodie! Came exactly as ordered. However, I will NEVER order from them again. They never personally responded to my numerous emails. Just got automated response emails. I honestly never thought I'd receive my order.

  • Jan 23, 2019

Same here...

My wife ordered an Eagles Jacket for me this Christmas on 12/07/19 and we just received it today. I actually work at a Law office in FL. So I am getting together now with an attorney to see what can be done. Because there are so many of us that were scammed this could turn into a class action lawsuit. I will leave my email for anyone who is planning on taking action also [email protected] Please don't fill my inbox with spam. This is for anyone wanting take action against this company.

  • Jan 23, 2019

The same

I ordered on December 16 2018 Seattle Seahawks camouflage jacket and didn't get a email or tracking number from them. This mess up

  • Jan 20, 2019

I ordered on dec. 7th, and then got an email that my tracking number would be sent to me once they processed my order. About 10 days later i received an email from them stating they have a production delay and that i would receive my product later than expected. I've emailed them 7 times and i get the same generated message about production delay. I will be contacting the federal trade commission and whoever else i have to, to get my money back

  • Jan 20, 2019

Ordred 2 sweat shirts from them for 91.80 on 12-21-18. no response wrote them to find out about tracking number they give this response. received this 2 days later

Dear Valued Customer, Thank you again for your recent purchase with American Sports Insiders Club! We are pleased to let you know that your order is now in production. Our production process takes approximately 10 to 15 days due to high demand. As soon as your order is shipped, we will be sending you your tracking number so you can follow its progress. Please allow up to 3 to 5 days for tracking number to be updated if you do not see any activity. In the event your tracking is not showing any activity, please allow another 24 to 48 hours as this is normal with many of our international carriers, if at this time you do not see anything, please don't hesitate to contact us at [email protected] and we will be happy to look into it for you. Please note that during the busy season, there might be further delays with shipping carriers and updating of the shipping process, this is something we cannot control on our end and will try our best to assist you. When this occurs, in most instances the parcel is on the way and just has not been updated on the carrier system. Please understand that during busy season, there are millions of orders being processed and shipped, rest assured you will receive your order. Please white list our email address to be sure you don't miss out on our updates, tracking and any other correspondence concerning your purchase. P.S. Please note that order in production cannot be cancelled at this time. Warmest Regards, Whitney Simmons Customer Support Specialist Then wrote again where is it on jan 7, received this .. Dear Valued Customer, As opposed to many other online stores, we like to keep all our customers informed and up-to-date as much as possible. We have always and will always continue to strive to give you the best online shopping experience possible. On our site, we have always had from inception, ALL information, including T&C, Shipping, Delivery, Return Policy, etc. They are all located at bottom of our store page, as where every reputable online store has them as well. We do this for full transparency. Please feel free at any time to visit our store and click on the links and most of your questions you may have are all answered there. We would like to make you aware that our printer, whom we have used for years, has unfortunately succumbed to a extreme family emergency in which has not only affected him personally, but also his business. While we do understand and are compassionate, we also run a business and have customers like you that depend upon us. With that being said, we have moved all orders to a new printing company and they are already hitting it hard and getting things done for us. While we realize this is an inconvenience, we again wanted you to keep you abreast of the situation. You will receive your order, we are not like some others. We apologize for the delay, but rest assured everything is up and running and your parcel will be in your hands just as fast as humanly possible. One other item we'd like to address. A few disgruntled customers decided to post negative comments about us on social media as well as an online site. They did not read any of our policies and also felt it better to send us emails with foul language, etc. We have an attorney whom is now in the process of not only having these removed, but also filing slander charges against the site and a couple customers. We are a Christian based family company. We have spelled everything out on our site at it's inception for all to see and view whenever you like. This type of behavior is not only inaccurate and wrong, but unfortunate for the few whom have decided this was what they needed to do. We take all laws and regulations very seriously, and will follow with proper legal protocol as deemed necessary by legal counsel. We realize this is not the news you were expecting to hear and it surely wasn't ever on our mind that we'd have to send this to you. But we feel keeping transparent and honest with you is our only way of doing business. Thank you for your patience and consideration. Warmest Regards, Peter Kowalski General Manager today 1-21-19 wrote again received this..Hi Dona, I am very sorry for the delay with your order and for not getting it to you on a timely manner. We have recently experienced a sudden loss of someone to cancer with our fulfillment supplier that prints our designs which has put a halt in our production in the past few weeks and so we have had to quickly move our entire business to another fulfillment center, transferring all of our files and orders which took some time for the new printer to not only adjust to our designs in printing but having to fulfill quite a large number of orders for us. Please note that your order is currently in production, which we require an additional 10 to 15 days. We have already paid for the cost and materials of production and will ensure that your order gets fulfilled and shipped as quickly as possible. Once your order is shipped, we will send you a tracking number to follow the process of your parcel with DHL EXPRESS. Please accept our sincere apologies and thank you for your consideration. Sincerely, Sam Vincente Owner

91.80 is a lot of money to be screwed by a fake company

  • Jan 9, 2019

Ordered a hoodie on 12/11 As of today january 9, 2019, i haven't received a tracking number nor my product. I was receiving automatic responses, but tonight I sent email advising I would be having an investigation started if I did not receive any information regarding my order.

NO RESPONSE! THIS IS THE WORST company I've ever dealt with! If it's even a company!!

  • Jan 7, 2019

Bad service

I have orderd the 3d dallas jacket over a month ago still no tracking number nothing on my order. I paid 60 dollars for the item. When i search for a email or number nothing. Im very pissed at the service i have been given. And wish i could get my money back.

  • Jan 7, 2019

Will never order again

  • Jan 5, 2019

Scam

After a month, item sent to me was post marked from BAHRAIN! It is a size small. I clearly ordered a large!

Item is supposed to be an NFL Letterman's jacket. In fact, the item is some thin, stretchy material with IRON ON decals!

Sent email stating error. Received a "form" email stating backup in production and I'd receive a tracking number, blah, blah, blah.

Obviously it had nothing to do with my email.

Emailed ASIC again, this time... no response. They will never respond. They have my money, which is all they wanted.

  • Jan 2, 2019

Yes i got scammed too this christmas

Ordered a xl for my husband received a child’s jacket

Decals are backwards

Can’t get any communication from them

Phone number is no good

Wasted $59

And getting a reply from them is a joke

  • Jan 2, 2019

Scam

Now when you go to the website it pops up then goes blank

  • Jan 2, 2019

Scammers

Yes I got scammed too this Christmas

Ordered a xl for my husband received a child’s jacket

Decals are backwards

Can’t get any communication from them

Phone number is no good , it’s with a WhatsApp

Cheap material and is no more than vinyl iron On ..def not embroidered..

WASTED $59

  • Jan 2, 2019

Items still not received

December 2nd and 5th I put orders for sport hoodies with the punisher on them and a tshirt done as the same, and yet have not received them. I emailed them and I get a response to please understand that these are custom made orders and that they are working hard on getting them shipped and will contact me as soon as they are shipped with tracking number. Now I have a tracking number but no idea if that is even legit. Says its shipped but we'll see. If not a dispute will be done. Glad I used PayPal.

  • Jan 1, 2019

They suck

I ordered my jacket on the 4th of December and still haven’t received my 2jackets yet. I called the BBB on them as well

  • Dec 21, 2018

SCAM! SCAM! SCAM!

ON NOV. 17TH 2018, I PLACED AN ORDER FOR ONE OF THE ALABAMA JERSEY JACKETS WITH MY HUSBAND NAME ENGRAVED ON THE BACK. I HAVE EMAILED THEM MULTIPLE TIMES AND ONLY RECEIVED THE "ONE TIME" RESPONSE THAT MY ORDER IS BEING PROCESSED. IT'S BEEN OVER A MONTH AND NO CHRISTMAS GIFT FOR MY HUSBAND. SOMETHING WILL BE DONE.

  • Dec 20, 2018

Ordered a jacket and the emblem and name was upside down no information on how to contact them

  • Dec 20, 2018

Defective Order

I ordered a Pittsburgh Steelers jacket with the name engraved on the back . I got it but the Steelers logo and name was upside down .I can't get any response from them for a refund ! I'ts a rippoff!!!!

  • Dec 19, 2018

Scammers

I also ordered an hooded sweatshirt on December 8th same deal as everyone generated email bs and got reply saying there trying there hardest to complete orders bear with them as it's the busy season but no info on purchase just a bs recopied excuse email

This is email regarding my order

Dear Valued Customers,

We are sending this important email to update you that we are currently experiencing significant delays with our orders. We know that this can be a huge inconvenience especially with the holidays coming up in the next few days but rest assured that we are doing the absolute best we can to speed up production and to get the orders out as quickly as possible. With that said, please note that these items are not stored in a facility somewhere waiting to be shipped, as noted on our website these are all printed on demand at the time of purchase.

There is a specific process that goes into this from getting all the orders to the printing facility, setting up each print file for print which in not only printed on the back or front, these are also printed on the sleeves with personalization of names, for the 3d print items, these are all cut and stitched at the time of order which takes additional time to line up every part of the hoodies, tees, etc……..there is a lot of work that is involved in this and most people don’t understand this.

There is no machine making these items, it takes a lot of technical man power to line everything up to be printed correctly. Also we use a third party fulfillment center to print and ship all of our merchandise so if you have been emailing us and we have not gotten back to you, it does not mean that we are ignoring you…we are simply trying to find out from the fulfillment center about your order so that we can answer you accordingly. We have set up out automated email to advise you that we are experiencing delays and working to answer your emails, also we have sent out emails advising of delays so please check your inbox for these. We did not guarantee these to be printed and shipped for Christmas delivery, as we have clearly stated on our shipping policy on our website. Yes, we understand under normal circumstances when we don’t have 1000,s of orders that these can easily be printed and shipped within the 5 to 7 day period but we have specifically outlined and emailed the delays we are experiencing.

A lot of customers are emailing, posting negative reviews and comments on Facebook and other sites for not receiving their order, yet they have not checked their emails, or give the allotted time for us to process and ship their orders. We are not here to scam anyone of anything, please just allow us the time to process and ship your order, if there is a problem allow us the opportunity to investigate and fix it but please do not think that we are scammers. We are not a giant company like Amazon that can deliver in 1 day, we are a small company just doing the best we can under the circumstances.

With that said, we hope that you can understand and be patient until we can get your order to you. We will update your tracking number which will be sent to you as soon as we received them from our fulfillment center. Thank you for taking the time to read this email, for your kind consideration and patience.

Warmest Regards,

Peter Kowalski

General Manager

  • Jan 15, 2019

Eagles jacket

Ordered my jacket dec 3rd took my money right away,no tracking number 6 weeks later I saved my receipt of transaction I'm contacting a lawyer

  • Dec 19, 2018

Scam

I order from this place and have not received any thing

  • Dec 18, 2018

TOTALLY MISLEADING PRODUCT ~~ CHEAPLY MADE!!!

DO NOT buy the Varsity Jackets as they are Nothing like a Jacket and are Cheaply made & look like something from a junk store. Definitely NOT true to size either!! I ordered a XLG and it may fit someone who wears a Medium. :(

NOT a happy person as this WAS supposed to be a Christmas present.... not now

  • Dec 18, 2018

LOVE MY PACKAGE

IT TOOK A WHILE BUT I RECEIVED MY PACKAGE AND IM HAPPY

  • Dec 18, 2018

They are complete scammers and should be shut down and prosecuted.

  • Dec 18, 2018

CRAP I TELL YA!

ITS BEEN A MONTH STILL NOT EVEN A TRACKING NUMBER WHICH TELLS ME NOTHING WAS EVER BEING MADE! MY WIFE AND I ORDERED MATCHING SAINTS JACKETS (GO SAINTS) AND WE HAVE YET TO HEAR ANYTHING BACK FROM THIS COMPANY! THEY DONT HAVE A PHONE NUMBER OR LOCATION ATTACHED TO THE WEBSITE. THIS IS A SCAM AND THESE PEOPLE SHOULD GET SHUT DOWN AND PROSECUTED! DO NOT ORDER!

  • Dec 14, 2018

I have not received my order, so i reported it to paypal, once paypal contacted them they sent me a nasty email and told me to cancel my claim against them.

  • Dec 14, 2018

Scam

They have not sent my order so i reported it to paypal then they sent me a nast emal and told me i better cancel it. They are trying to scare me.

  • Dec 14, 2018

Scam

I placed a order for 2 Chicago Bears jackets with names engraved on november and haven't received anything ye. I 've tried emailing them they responded the first times after that no response. This place is a complete scam please do not buy from them!! No tracking number but they keep saying wait on it, how long should i wait it's been 6 weeks.

12

Write a Review about AMERICAN SPORTS INSIDERS CLUB